Často kladené otázky (FAQ)
Je možné si parkovací místo zarezervovat?
Parkovací místo je možné si předem rezervovat zde. Kapacita parkovišť je dostatečná.
Je kapacita parkoviště dostatečná?
Na letišti je k dispozici 2000 parkovacích míst. U nás zaparkujete vždy.
Co když kapacita parkoviště bude naplněná?
V takovém případě máme k dispozici záložní parkoviště v areálu letiště, kam vás v případě potřeby naši pracovníci nasměrují.
Jsou na parkovišti vyhrazená místa v případě, že disponuji parkovacím voucherem od cestovní kanceláře?
Můžete využít kterékoliv volné parkovací místo na parkovišti.
Je nějak rozlišeno dlouhodobé a krátkodobé parkování?
Ano, krátkodobě na 15 min. lze zaparkovat přímo před příletovou i odletovou halou. Ostatní místa jsou vyhrazená na dlouhodobá parkování. Ceník parkoviště delší dobu parkování zohledňuje.
Je parkoviště hlídané?
Parkoviště není hlídané, ale je oploceno a vjezd i výjezd je zabezpečen závorovým systémem. Parkoviště je pod stálým dohledem a pracovníci letiště provádí pravidelné i namátkové kontroly.
Kdy se hradí parkovné?
Parkovné uhraďte až před opuštěním parkoviště. Po zaplacení parkovného či uplatnění parkovacího voucheru budete mít 20 minut na opuštění parkoviště.
Lze platit kartou?
Platebními kartami můžete platit ve všech platebních automatech a na přepážce Zákaznického centra v odletovém terminálu.
Lze platit parkovné v cizí měně?
Hotově pouze v českých korunách nebo platební kartou.
Kam si mám uschovat parkovací lístek?
Parkovací lístek je doporučeno uschovat tak, aby nedošlo k jeho mechanickému poškození či znehodnocení vlivem slunečního záření. Z tohoto důvodu nenechávejte parkovací lístek za oknem vozidla.
Co když parkovací lístek ztratím?
Kontaktujte přepážku Zákaznického centra v odletové hale. Poplatek za ztrátu parkovacího lístku je 2 000 Kč.
Jaká je provozní doba přepážky parkovného?
Jsme vám k dispozici vždy, když se odbavují pravidelné nebo sezónní lety. Mimo tuto dobu lze hradit parkovné v parkovacích automatech.
Mohu změnit registrační značku na parkovacím voucheru?
Ano, změna je možná přes provozovatele webu MyParking.io v pracovní dny v době 9-17 na následujících kontaktech: Tel: +420 734 204 321, Email: info@myparking.io
Mohu změnit datum a čas příjezdu na parkovacím voucheru?
Pro změnu data a času příjezdu se obraťte na provozovatele webu MyParking.io v pracovní dny v době 9-17 na následujících kontaktech: Tel: +420 734 204 321, Email: info@myparking.io, kde s Vámi změnu vyřeší.
Mohu přijet s jiným vozidlem, než jsem uvedl při rezervaci?
Můžete, nedojde však k automatickému otevření závory pro vjezd /výjezd a bude nutné naskenovat QR kód nebo zadat PIN a potvrdit jej #.
Po rezervaci jsem neobdržel parkovací voucher.
Po rezervaci obdržíte na uvedený email potvrzení o platbě a parkovací kartu. Někdy se emaily nachází v hromadné poště nebo SPAMu.
Je nějaká časová tolerance na příjezd / odjezd?
Ne, časy uvedené na parkovacím voucheru jsou pevně dané, hlídané systémem.
Let měl zpoždění a nestíhám odjet včas.
Dostavte se na přepážku Zákaznického centra v odletové hale, kde s Vámi bude dořešen další postup.